kedd, augusztus 19, 2008

Tegnap még nem tudtam

megállapítapítani, hogy lejjebb ment-e a hasam. Vasárnap valaki megjegyezte, hogy mintha máshogy állna a hasam, mint eddig. De hát ki tudja, nézi azt?
Aztán tegnap ahogy belelapoztam a Naplómba, olvastam, hogy Csenge születése előtt 15-16 nappal "leszállt" a hasam. És ma hajnalban, mikor Csenge felébredt és tejet kért (ilyen ritkán fordul elő), csak úgy, határozottan éreztem, lejjebb van a hasam. Ez biztos. Tehát Balázzsal az egybe-napjaink meg vannak számláva. A napokban gyakran fájt a hasam, Balázs is sokat fészkelődött. Valószínű ezért. Ma reggel lesz egy ultrahang vizsgálat is. És ma vagy holnap tényleg elkészítem a csomagom (egy része már elő van készítve), tányért, csészét, fogkefét, mindent bepakolok.

5 megjegyzés:

  1. Én nem emlékszek ilyesmire, hogy leszállt volna a hasam, de lehet, hogy csak nem figyeltem eléggé. Szóval akkor Balázs marad a pici?

    VálaszTörlés
  2. tehát Balázs lesz?:)Még egy kis türelem én karjaidban foghatod!Könnyü szülést kivánok neked!

    VálaszTörlés
  3. Igen,az orvos mindig kérdezte a végén,hogy leszállt a hasam,de sose tudtam megmondani,megállapitani,pedig ha a melled és a hasad között befér az 5 ujjad,akkor már nincs sok hátra,valahogy igy.

    VálaszTörlés
  4. Igen, valószínű, Balázs marad.

    VálaszTörlés
  5. Hu ha akkor mar nem sok van hatra, amikor leszall a hasad es foleg nem az elso akkor akar napok kerdese is lehet az egesz. Majd irjal mi lett az ultrahang eredmenye.

    Balazs jo, majd este elmondhatod neki lefekves elott az aludj el szepen kis balazs versiket....nekem mindeg tetszett az a vers :)

    mpd5

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?