hétfő, augusztus 18, 2008

Gyerek vagyok!

Így iskolakezdés közeledtével úgy elfogott a vágy, hogy töltőtollal írjak. Így ma vettem tintát (azt hiszem már több mint tíz éve nem írtam tollal). A régi tollam nem tudom honnan és hogyan került a ceruzatartómba már néhány hónapja. De azért vettem egy új patronos tollat, Anitának is olyat vettem, mert csak ilyen volt itt a papírüzletben. Nem nagyon lehet már olyan régifajta tollakat kapni.
Itthon aztán jól kimostam a régi tollam, megtöltöttem és örömömre jól ír (néha volt hogy pacázott, folyt belőle a tinta, most nem). És persze az új tollat is kipróbáltam. És nem tudom melyik tetszik jobban.
És előkerült a füzetnaplóm is, amibe már rég nem írtam, mert hát valahova kell írni a tollal...

Amúgy ma rendkívüli szép Kláris napunk volt. S mert Klári kijött velünk, és mert nem volt nagy meleg, sokfele jártunk, vásároltam, jól kifáradtam. De örülök mindennek amit megtehettem. Itthon viszont már csak pihentem.
Holnap kell menjek Lamaze tanfolyamra. Hát kiváncsi vagyok. Az orvosnő mindenképp nagyon kedves.

4 megjegyzés:

  1. Valami szülésre előkészítő "tanfolyam".
    www.pregatirenastere.ro
    Az egyetemen is említették nekünk.
    Tehát kíváncsi vagyok.
    Csenge elég nehezen született, mind mondták, hogy hogyan lélegezzek, de nem nagyon tudtam ott akkor erre figyelni. A nehéz szülés miatt, Csengét éleszeni kellett, mert nem lélegzett. Nem szeretném még egyszer ezt átélni... Hátha tanulok itt valami hasznosat. S ha Józsi is jelen lesz a tanfolyamon, kap egy igazolást, amely alapján az apává válás alkalmából járó 5 szabadnap mellé még kap 10 szabadnapot, ami nem semmi 3 gyerek mellett.

    VálaszTörlés
  2. Én nagyon szerettem töltőtollal írni, nekem is megvannak a régi tollaim, de rég nem használtam őket és a füzetnaplóimba mindig tollal írtam, az olyan eredeti :)

    VálaszTörlés
  3. jo gyereknek lenni!:)én is élvezem tollal irni,de már rég nem irtam,egy keveset kiprobáltam a Jonathan tollát!

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?