szombat, augusztus 16, 2008

MEGÉRKEZETT

AZ ESŐ!!!
Azt hiszem, tegnap volt itt a nyár legmelegebb napja.
Vihart mondtak, de csak esik az eső s dörög az ég, nincs vihar, legalább itt felénk.
Bent most 28 fok van, légkondival, igaz, nem megy non stop. De egész éjjel ment, s a hőmérséklet bent nem csökkent. A legutolsó szobában, ami a legmesszebb van a nappalitól, ahol a légkondi van, 27 fok volt reggel is, mint az este.
Örülök az esőnek, s remélem ezzel vége ennek a nagy kánikulának.

Elég nehezen szedtem ma össze magam. Piacoltunk s elmentünk a Realba, venni iskolás táskát Anitának, s egy táskát Csengének, mert hát ő sem maradhat le. De én úgy kifáradtam, hogy azt mondtam, szülésig már nem megyek semmilyen hipermarketbe. Kész. Elég volt. Ennek is meg kellett lennie. Tolltartó van valami, kezdésnek jó lesz, toll is van, ceruzák bőven, füzeteket nem veszünk előre, mert nem tudom milyen, mennyi kell, majd megmondja a tanító néni.
Alszik a család, megyek én is pihenek, felébresztett az eső. Örülök, hogy ez ebédet el tudtam készíteni, máshoz nincs most erőm.
Csak még egy kicsit tartsunk ki!

P.S.
Ami megint megdöbbentett: az egész Realban nem láttam semmilyen román (hazai) gyümölcsöt, minden görög, török, spanyol vagy nem tudom milyen országból való. Pedig itt is terem vagy legalább termett még néhány évvel ezelőtt barack, alma, szilva, körte, dinnye, sőt zöldség is. Hová jutottunk!

5 megjegyzés:

  1. Valamikor azt hallottam, hogy olcsóbb kintről hozni a dolgokat, mint idehaza megérlelni és/vagy megvásárolni azoktól akik nagy keserves munkával jogosan megkérik az árát.

    VálaszTörlés
  2. Végre,végre,itt a lehülés,ezt könnyebb elviselni!
    Szerintem a hazai gyümölcsök mindig is finomabbak és egészségesebbek lesznek,mint a ládákban hozatott és sötétben érett gyümölcsöknek,amik nem láttak napfényt.

    VálaszTörlés
  3. Oh no, iskolataska, hat ez az elet menetje de en mindegyik gyerekkel megsirattam az iskola kezdest, amikor a legkisebbek mennek elsobe akkor meg ugy erzi az ember hogy az ido elrohant.....igen az ido rohan szoval elvezzetek es oruljetek minden napnak. Nallunk itt adnak egy papirt amire leirjak mire van a gyereknek szuksege. Az elsosoknek van augusztusban egy nap amikor bemennek par orara a szulokkel es ismerkednek a tanito nenivel es a tobbi gyerekkel.
    Minden nap mielott elmegy iskolaba mond el neki hogy nagyon szereted , mert abba fog kapaszkodni.
    En jovo heten megyek vasarolni iskola dolgokat( nallunk mar egy egesz kosarra valot kell venni a 3 sracnak.)
    Az iskola egy uj fejezet- uj kihivasokkal- uj sikerekkel. Sok turelmet a sok ujhoz.

    mpd5

    VálaszTörlés
  4. sok eröt kivánok neked!Anitának jo iskolakezdést!És türelmes várakozást neked:)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?