hétfő, augusztus 04, 2008

Hétfői apróságok

-Még netezni is nehéz ilyen nagy pocakkal, nem tudok sokat ülni a gép előtt.
-Nagyon szeretek kenyeret sütni és a lányok is szeretik a friss kenyér sarkát.
-A déli pihenő is nagyon jó a hátamnak, derekamnak.
-Pocaklakó neve valószínű mégsem Balázs lesz, hanem Áron. Vagy mind a kettő? Vagy valami más? Ki tudja? Kár, hogy a nevet nem lehet változtatni, illetve lehet, de elég bonyolult. Úgyanis jó lenne ha a név illene a gyerekre, a majdani felnőttre. Milyen nehéz nevet adni a gyereknek! Anitánál ez volt az egyetlen lánynév, ami mind a kettőnknek tetszett és nem volt a közeli rokonságban (ami nem kicsi) és valhogy ő olyan komoly lett, mint az Anita név hangzása. Csengénél már nem tudom, hogy volt, de úgy látjuk nagyon talál rá a név, mert ő olyan csengés, csupa életöröm, beszédes, mosolygós. No most, hogy Pocaklakó Balázs vagy Áron lesz? Honnan tudjam mi illik rá jobban? Egy anyuka mesélte, hogy neki elő volt készítve néhány név s míg a kórházban volt próbálgatta melyik is illik jobban a kisbabájára, aztán az egyik névről úgy gondolta, ez illik hozzá, úgy ahogy megmagyarázhatatlanul "ráérzünk" dolgokra és az lett a baba neve. Szóval nem kis dolog a névadás. De lesz név!

3 megjegyzés:

  1. Szerintem sem könnyű nevet adni már csak azért sem, mert a gyerek ezt kell hordja élete végéig minden élethelyzetben. Én sem Krisztináról álmodtam, mint keresztnév, de ez volt a második név ami mind a kettőnknek tetszett, az első Brigitta volt és egy darabig úgy volt, hogy Brigitta lesz, de aztán valahogy tovább kerestem és az elején sehogy sem jött a számra, hogy Krisztina, de semmilyen név nem jött most meg nem tudnám elképzelni, hogy másképp hívják. Nekünk is tetszett az Anita név, de már foglalt volt :)

    VálaszTörlés
  2. A Krisztina is nagyon szép, és "jól áll" a lányodnak.
    Nehéz ebben a családban nevet találni, olyat, ami nincs a közeli rokonságban (nálunk ez egy kritérium) és mind a két szülőnek tetszedjen. De azért mindenki talál, úgy látom :)

    VálaszTörlés
  3. A Krisztinát én szerettem volna a gyermekemnek adni,de Apa mindenképp Renátát akart.Nekem az Áron is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?