szerda, augusztus 06, 2008

Ahogy telnek a napok

egyre kevesebbet ülök a gőp előtt, mert nehéz itt ülni.
Tegnap és ma sokat vasaltam, érezte is a hátam, derekam, az este alig tudtam már járni. De még mindig van vasalatlan. Vasalásra vár egy halom babaruha is, amit Anita sorba tett, a legkisebbeket felül, a nagyobbakat alul. Már vasaltam belőlük egy keveset.
Ma este feltettük a kiságy rácsát és feljebb állitottuk a matracot. Következik az ágynemű. S az én kórházi csomagom összeállítása. Sose hagytam ilyen későre ezeket a dolgokat. Remélem mindennel elkészülök időben. 
S még eltettem vagy négy szatyor kinőtt ruhát Anitától és Csengétől, a Csenge kinőtt ruháinál külön tettem a nagyon kislányosakat, ruhácskákat, fodros blúzikát. Az én szekrényemben is kicsit rendet raktam míg édesanyám kint volt a lányokkal a parkban.
Összegezve nagyon tartalmas volt a mai nap. Nem kellett főzzek ma. De már gondolkozom, hogy holnap mit lehetne hamar, jót és finomat készíteni ebedre.

Itt felénk nagyon meleg van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?