csütörtök, június 26, 2008

Vakációs napirend

Elég volt pár vakációs nap, hogy megváltozzon a napi programunk. Persze a beköszöntő nagy meleg is hozzájárult.

Reggel felkelés -úgy 8-ig, egy kis Micimackó, reggeli, készülés a parkba.
Séta, játszás a parkban 11 utánig.
A parkból hazajövet megvesszük a napi tej és gyümölcs adagot.

Itthon délben gyümölcsevés. Majd elkészítem az ebédet, valamit mindig kell még főzni. Igyekszem hogy minnél egyszerübb legyen, de változatos és finom. Viszont nem lesz mindig 2 fogás, esetleg lesz több süti a vakációban, meg gyümölcs és gyümölcs.
Du. 2 óra körül ebédelünk. Ma Csenge csak krumplit evett hússal, hiába volt a leves, (maradék tagnapról), de krumplit evett jól, biztos nem maradt éhes. Már tegnap kérte a krumplit, de akkor nem volt és hát nem fogtam neki 2 órakkor elkészíteni, bár nem kell hozzá sok idő. Ő akkor megértette, hogy nincs, ma én, hogy levest nem kíván. Azt hiszem rugalmasnak kell lenni, bár azt hiszem ezelőtt 5 évvel nem voltam ilyen rugalmas. Azért még lehet estére főzök valami kis "hamar" levest, mert szerintem jó levest is enni. Főleg, hogy Csenge nem saláta rajongó, pl. a paradicsomot se eszi, paprikát csak nagy ritkán, nyers uborkasalátát se, káposztasalátát csak keveset. Pedig kell a növényi rost.

3 óra körül lefektetem Csengét, Anita is le kell feküdjön, nem muszáj aludni, de pihenni kell. Ha elalszik, nagyon jó, ha nem felkelhet csendben játszani, néha olvasok neki ilyenkor. Csenge általában 2 órát alszik -soha nem aludt ennyit napközben, hát ezt is megértem, a reményt nem szabad feladni.

Felkelés után játszás, evés. Nem mindig sikerül kimenni délután is, pedig tudom jó lenne.
Valamikor 8 után: vacsora, zuhanyozás, tejivás, mese, a legszebb percek, amikor együtt vagyunk.
A villanyoltás kinyúlt este 10-ig, így is nehéz elaludni a meleg miatt.

3 megjegyzés:

  1. amikor még kisebbek voltak a srácok, azt tapasztaltam, h Péter is eszi a paradicsomot, ha az olyan pici, apró, nem tudom mi a neve, babaparadicsom? mostanában nem láttam itt a piacon, de Temesvár nagy város, ott biztosan találni ilyet is, olyat is :)

    VálaszTörlés
  2. köszi, ki kell próbáljuk :)

    VálaszTörlés
  3. nallunk cseresznye paradicsomnak, meg szolo paradicsomnak mondjak....most leforditva erdekesen hallatszik :)

    Zsoka azert mert most nem eszik valalmit meg kesobb eheti....Kevin utan van remeny...mert o....na jo nem reszletezem.

    Nallunk az ikrek uborkat esznek..kicsi korba bukorka-nak hivtak.

    mpd5

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?