vasárnap, június 22, 2008

Szép az Élet!

Ott maradtam el, hogy újra vizsgázni készültem. És egy nappal a vizsga előtt már-már megbántam, hogy befizettem a vizsgára, mert nem nagyon haladtam a tanulással.

Csütörtök este együtt voltunk itt nálunk néhányan beszélgetni, imádkozni. Nagyon jó volt. Anita kapott egy kisszéket, így mind a két lánynak van kisszéke, fából. Használják is :)

Péntek reggel elmentem vizsgázni. Hát nem remekeltem, de átmentem. Köszönöm mindenkinek aki imádkozott értem. Így nincs elmaradt vizsgám, csak a licenszdolgozat megírása.

Klári finom almássütivel lepett meg pénteken. Mostanában egyre többször tapasztalom, hogy engem nagyon szeretnek.

Néha éjszaka összehúzza a görcs a lábamat. Azt hiszem azt mondják, azért mert a baba elvonja a kálciumot az anya szervezetéből. Nem baj, jó tudni, hogy egyszer, belátható időn belül ennek is vége lesz.

Szombaton üzleteztünk. Többek között emeletes ágyat kerestünk a lányoknak. Vagy nics jó korlátja, vagy rém drága, vagy egyáltalán nincs. Ezt még kell keressünk. Szeretném, hogy minnél hamarabb tudjunk venni, hogy Csenge kiságyról való leszoktatása ne essen egybe a bébi születésével.

A napok kezdenek nehezülni vagy inkább én kezdek egyre jobban nehezedni. Napközben legalább egyszer jól esik lepihenni, ha sokat járok, állok elfáradok. Mindig melegem van. Óriási a hasam. Bár azt nem állíthatom, hogy rossz kismamának lenni.

Szép a vasárnap!

14 megjegyzés:

  1. Ja, az emeletes aggyal kapcsolatosan... Izanak, tudod az ovibol most csinaltatnak emeletes agyat, ami olcsobban is jon ki mint az uzletben. Holnap, ha ott lesz a zoviban, megkerdezem esetleg, lehet tudnak ok valami jo helyet, mert ok is sokat neztek oket. :)

    VálaszTörlés
  2. köszi, jó lesz.

    VálaszTörlés
  3. örülök, hogy sikerültek a vizsgáid é s fellélegezhetsz egy kicsit:)

    VálaszTörlés
  4. Jó, hogy megszabadultál a vizsgáktól, így most már szellemileg legalább nem leszel túlterhelve. A többi meg sajnos vagy szerencsére (attól függ honnan nézzük a kismamaságot) jön magától a maga idejében. Sok erőt és kitartást kívánunk!

    VálaszTörlés
  5. Lepesrol lepesre...vege a sulinak tanulasnak, mostmar keszulodhetsz a baba varasara.

    Az emeletes agyrol annyit hogy csak es kizarolag a ter miatt praktikus. Nekunk volt, de szetszedtuk mostmar ket kulon agynak. Amit nem szerettem hogy A fenti gyereket sose tudod atolelni, melle bujni, ha beteg a gyogyszer beadni, akkor cserelni kellett nallatok nem tudom hogy tervezed ki lesz fent meg lent. Szerintem sok sok nem jo tulajdonsaga is van. Pl amikor veszed nagyon fontos hogy olyan legyen hogy az also agyba ulve elterj( mi megvettuk es nem lehetett ala ulni kenyelmesen) ami azert volt jo mert fent volt tobb hely szoval a gyerek nem verte be a fejet fent....oszinten ??? nagyon nem szerettem.......oviba, taborokba OK elmegy, mert nem ott elsz....de a mindennapok valosagaban csak es kizarolag a ter miatt jo.....semmi mas jo tuladjonsaga nincs viszont rengeteg rosz amit csak akkor tudsz amikor van. Szemelyes velemenyemet, megtapasztalasomat irtam.
    Vannak olyan emeletes agyak amelyek nem egymas felett hanem L formaban vannak, vagyis egyik lent a masik fent de nem fedik egymast.....szerintem az a legjobb ha mar elemetes agyrol van szo.

    VálaszTörlés
  6. Nálunk egy ideig cserélgették, hogy ki aludjon lent és ki fent, de mindig megegyeztek (előbb-utóbb:). Én még nem érzékeltem az emeletes ágy rossz "tulajdonságait". Meseolvasásra általában az egyik fenti részre gyűlűnk össze. És lehet bungallót készíteni, ha néhány lepedőt betűzöl a fenti ágy matraca alá. Aztán meg túl nagy választási lehetőség nincs, mert még nem laktunk olyan lakásban, ahol nyugodtan elfértek volna nem-emeletes elrendezésben az ágyak, és ahogy emlékszem, nektek sincs túl sok hely a gyerekszobában.

    VálaszTörlés
  7. Köszi nektek a tapasztalatokat.
    Intenzíven gondolkozok ezeken...
    A tegnap néztünk valami emeletes ágyakat, azokkal tényleg az volt a gond, hogy nem lehetett az alsó részbe beülni...

    VálaszTörlés
  8. A mi emeletes ágyaink jó minőségüek, és elég magasak, de egy felnőtt sehogyse tud egyenes háttal beülni alul. A gyerekek simán. Ha jól belegondolsz, az már tényleg túl magas lenne talán, ha mi is beférnénk. Most ki is próbáltam, a fejemnek a felső fele az, ami "plusszban" van. :) Ennyivel tényleg lehetne magasabb.

    VálaszTörlés
  9. ok, ertem.
    de arra gondoltunk, hogy úgy vegyünk ágyat, hogy ne kelljen 5-8 év múlva cserélni... mert gondolom, Anita 12-13 évesen olyan magas lesz mint mi felnőttek.
    és még egy kérdés: fent lehet ülni, vagy ott is beveri az ember a fejét?

    VálaszTörlés
  10. Agy vallogatja. A mienk alul nem volt magas szoval fent normalisan oda lehetett ulni, de maga az agyra maszas nem volt kenyelmes. Nekunk praktikus volt mi a gyerekeknek 4 evesen vettuk es 7 eves korig aludtak benne, aztan szetszedtuk. De meset mindeg a foldon olvastunk, nekem szemely szerint nem volt erdekes az emeletre maszni. Az agy minosege fantasztikus, sot en vagy jot veszek vagy nem, de a lepcso keskeny, a fenti reszen tudtunk ulni de amig felmasztam a fejem bevertem, mert allni nem lehet benne.....na mindegy mielott megveszed probald ki, amire figyelj oda hogy a boltok mindeg magasabbak mint maga otthon a szoba es az nagyon nagyon csal....szo ami szo, nekem baromi jonak tunt amig otthon osszeszereltuk es Richard( mert o aludt fent) lebetegedet es KEvin nem akart felmenni......akkor azt mondtam ennyi az emeletes agybol. Viszont azota lattam az L alakuakat az tetszik, szoval ha megint emeletest vennek olyat vennek.

    A kerdes az van mas alternativad??

    VálaszTörlés
  11. Mi is úgy vettük az ágyakat, hogy amíg férjhez mennek, jó kell legyen. Szóval 90 X 200-as méretben. És az alsó része jó szellős, tehát nincs olyan érzésed, hogy megfulladsz, csak felnőttként nem lehet ott üldögélni. A felső ágyon ők még simán elférnek állva, pedig nem valami magas itt ez a lakás. A legjobb az lesz, ha eljösztök ide kipróbálni. :)

    VálaszTörlés
  12. Kitartás...
    Nekünk is emeletes ágy van és szeretik a fiúk és a lányok is.

    VálaszTörlés
  13. köszi, nekünk is az lesz végül :)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?