szerda, június 25, 2008

Mindenféle

Meleg van. Most a leghátulsó szobában 27,5 fok van, de volt 28 is. Megy a légkondi. Míg megy, addig kicsit jobb itt ebben a szobában, de ha a lányok itt vannak kikapcsolom.
Mára nem is főztem két fogást, csak egy jó sűrű paszulylevest, főzeléknek kicsit híg, hozzá finom disznóhúst. Nekem nagyon finom volt. Inkább eszünk gyümölcsből többet.

Klárival életem legfinobb almássütijét sütöttük hétfőn. 24 órát se bírta ki, olyan finom volt. Fényképre se futotta, talán majd legközelebb.

Olvasok, amikor tudok. De rengeteg a vasalnivalóm. Rendet kellene rakjak a szekrényekben. Varrni is kellene ezt-azt.

Gondolkozunk:
-milyen ágyat vegyünk a lányoknak
-hová menjünk egy miniszabadságra

És nagyon hamar eltelik egy nap. Én pedig hamar elfáradok. Azt hiszem öregszek, mert az előző két terhességet könnyebben viseltem, legalább így emlékszem... Nem tudom, hogy bírom ki szeptemberig...

6 megjegyzés:

  1. hat azert legalabb augusztus vegeig bird ki...

    VálaszTörlés
  2. Igazad van, 30 felett nehezebb a terheseg, nem elekseriteni akarlak de nekem is ugy tunt. Foleg a 6-dik honap utan.....hiaba a szervezet maskepp mukodik, meg ha nem is szeretjuk meg akarjuk beismerni.
    Neked a meleg mondjuk kulonosebben nem segit, vegig az utolso , egyben legnehezebb idoszakot melegben kell atveszeld.

    Amikor faradt vagy pihenj...ilyen egyszeru, ne hajd magad tul mert az se neked se a babanak nem jo.

    VálaszTörlés
  3. az agyal kapcsolatban, ha megtalalod ami tetszik akkor vedd meg, meg ha draga is mert inkabb egy jot mint egy olcso de nem jot.....szerintem ritkan lehet jot olcson venni( oszinten szerintem ritkan) es ha azt akarod hogy sokaig jo legyen ne hamarkod el, de ha megtalaod akkor ne az arat nezd.

    VálaszTörlés
  4. szerintem egyrészt a nagy meleg miatt viseled nehezebben,másrészt pedig mert már van két kisgyerek akiket rendezni kell, nem tudod magadnak úgy megadni a pihenést ahogy kellene...
    Kivánok erőt és kitartást,inkább maradjon el a vasalnivaló, vagy egyéb olyan dolog ami nem annyira fontos,de a "babára" vigyázz!!!És vigyázzon az Úr is rátok:)

    VálaszTörlés
  5. Nálunk kedden 32 fok volt, tegnap csak 30, ma meg pillanatnyilag 28,7 és nincs légkondink. Épp a tegnap döntöttük el, hogy az idén nem is telik rá, így valahogy túl kell éljük ezt az idei kánikulát is. Talán elutazok a gyerekkel hűvösebb vidékre, nem tudom...

    VálaszTörlés
  6. én is pont így éreztem a harmadik terhességgel, hogy sokkal nehezebb, mint az előzők... hasonlóképpen azzal vigasztaltak, hogy a három iksz miatt van :)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?