hétfő, június 30, 2008

Megembereltem magam

és újra sütöttem kenyeret, miután az elmúlt héten pár napig nem volt itthoni kenyér. Az üzleti kenyér nem olyan finom. Más az állaga.
Itt a két kenyér, a sarkát még meleg le kellett vágni. Most már nem volt itthon teljes kiőrlésű liszt, csak egy nagyon kevés korpa, így majdnem fehér kenyér lett. Kovász most nem volt, de beletettem a péntekről maradt tojást, amivel akkor a kifliket kentem be. Rendkívül finom lett, puha, nem esik szét, ropogós a haja.

3 megjegyzés:

  1. remélem egyszer nekem is ilyen szépre sikerül:)

    VálaszTörlés
  2. Biztos, csak próbálkozni kell. Sokkal finomabb mint az üzleti kenyér. És mostmár jobban sikerül, mint tavasszal.

    Te nagyon ügyes vagy a süti-torta készítésben! Nekem az nem nagyon megy. De remélem belejövök majd.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?