péntek, június 06, 2008

Ma

a lányok itthon vannak. Játszanak együtt is. Nem tudom, más gyerek is ilyen-e, de Csenge alig kel fel, máris kéri a Micimackó mesét, képes sírni is. Reggeli előtt mégse kéne mesét nézni szerintem, meg amúgy is kicsi, hogy a képernyőt bámulja, hát hagytam sírni. Reggeli utánra elfelejtette. De ha megint látja majd a számítógépet bekapcsolva, azonnal eszébe jut mit szeretne nézni.
Próbálok olvasni a következő vizsgákra.
Nedves meleg van, esős idő.
Néha már nem tudom mit főzzek.
Anita is szereti a Józsi féle hideg lecsót, Csenge sajnos nem akar enni se paprikát, se paradicsomot, se uborkát. Még jó, hogy cseresznyét és epret (de csak cukrozva) eszik.
Zsúfolt hétvégénk lesz.
Ha vége lesz a vizsgáknak, rendet rakok az íróasztalomon.

4 megjegyzés:

  1. Szerintem hagyhatod a kedvenc meselyet, nallunk is sokaig a fiuk mikor felkeltek a kedvenc mesejuket neztek, ez ebredesi szokas volt nallunk.

    VálaszTörlés
  2. Hát én nem tudom megmondani, hogy mi a jó, mert Krisztinát meg egyáltalán nem köti le a mese a tévében...

    VálaszTörlés
  3. jó nektek, Rena,
    mikor Anita ilyen kicsi volt nem nezett meset, meseltunk neki, Csengenek is mesélünk, de neki nem elég

    VálaszTörlés
  4. Micimackó, Thomas, nem egyre vág? Engem is "ett meg a fene" h soha nem üól 1 percet sem a fenekén Babó, és fél órát végigült Thomasnak integetve a gép előtt... de elmúlt a mánia :) néhány hónap múlva

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?