csütörtök, június 05, 2008

Ballagásról röviden

mert már nagyon álmos vagyok.
az Aula Magnaban, Emese mellett, akivel az idén egy csoportban is voltam.

Adinával.

Vele. Köszönöm Neked, hogy tanulhattam pszihológiát.

Elöször is örülök, hogy el tudtam menni, mert amilyen rosszul voltam vasárnap és hétfőn, nem is gondoltam, hogy el tudok menni. Még tegnap is úgy gondoltam a ma délutánra, hogy vajon el tudok-e menni, hogy fogom érezni magam. Nem is hívtam csak természetesen Józsit, na meg Adinát és Klárit, akiknek akár az utolsó percben is szólhatok, ha nem megyek. Édesanyám meg kint sétált a lányokkal míg mi bent voltunk, nagyon sokan voltak, nem is volt mindenkinek hely leülni az Aula Magnaban.

Így hát nagyon kellemes meglepetésben volt részem. Köszönöm nektek!
A kellemetlen csak az volt, hogy Anita nem nagyon akart gép elé állni, így pl. nincs képem csak vele. Amúgy még lesznek képek (nem biztos, hogy fogom mutogatni) Adinától, Janitól, Édesapámtól.

11 megjegyzés:

  1. Milyen jó, hogy ilyen hamar raktál képeket:D. Apu mondja, hogy írjam ide: Gratulálunk:), de ha nem mondta volna, akkor is írtam volna. Szépek vagytok:)

    VálaszTörlés
  2. Mi is gratulálunk, kalap le, de tényleg.:) Ezt már senki sem veheti el tőled.

    VálaszTörlés
  3. Én is gratulálok!Ügyes vagy!És szépek vagytok!!:)

    VálaszTörlés
  4. Mi is gratulálunk és köszi a képeket.

    VálaszTörlés
  5. Gratulalok en is neked, egy fejezet az eletedben lassan veget er. Nagyon jok a kepek, aranyosak vagytok.

    VálaszTörlés
  6. köszi, még van 3 vizsgám :)

    VálaszTörlés
  7. Én is gratulálok :D
    Sajnálom, hogy nem lehettem ott :)

    Es nagyon jó képek. Anita meg különlegesen szép azzal a kalappal :P

    Tüc

    VálaszTörlés
  8. Köszi ezt a sok képet!Nagyon aranyosak vagytok:)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?