vasárnap, április 06, 2008

Ma este

mégis elmentünk a gyülibe. Nagyon jó volt nekem az igehirdetés. Az evangélizálásról. Talán még nem értettem meg így, mit jelent sónak lenni. És a képlet:
MH+KK+VK=ME
ahol:
MH magas hitelesség
KK közvetlen közelség
VK világos kommunikáció
ME megtért ember

Este mikor hazajöttünk készítettünk egy pár beállós fotót. Azért is, amit Emi írt, meg azért is, mert páran mondták, hogy szép vagyok ezzel a pocakkal. Azért én csak azt tartom, hogy túl nagy, de most ez van és ennek kell örülni.

13 megjegyzés:

  1. Nahát! Őszintén mondom, hogy nagyon szépek vagytok. Tudom, nem vagyok túl eredeti, de annyira azok vagytok, hogy nem bírok nem hozzászólni...

    VálaszTörlés
  2. SZerintem is GYÖNYÖRŰŰŰŰ KISMAMA vagy!!!!! És a pocakod tökéletes!:) Jaj, akkora örömet szereztél nekem, köszönöm!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Jaj, és azt kifelejtettem, hogy nagyon elegáns is vagy !!! meg hogy a többiek is szépek, persze...

    VálaszTörlés
  4. tenyleg jok a kepek, jol nezel ki :)
    es nagyon szep vagy, amikor mosolyogsz, nevetsz :)

    VálaszTörlés
  5. ja, es szerintem a legjobb kep az, amelyiken Jozsival vagy :)

    VálaszTörlés
  6. Józsi olyan jóságosan néz rajta...:)

    VálaszTörlés
  7. de aranyosak vagytok mind:)))

    VálaszTörlés
  8. Magdi lennék ez az előbbi névtelen;amúgy nézd meg az előző bejegyzésnél,leírtam az én piskótareceptemet,próbáld ki:)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon aranyosak vagytok :)

    VálaszTörlés
  10. Én is úgy örülök ezeknek a képeknek! Szép család vagytok, együtt és egyenként is!!! köszi a képeket

    VálaszTörlés
  11. :) kár lett volna ezeket a szép képeket nem felrakni:)

    VálaszTörlés
  12. jujj, tenyleg jo kis pocakod van :) De erdekes lesz, hogy nem Csenge lesz mar a "kisbaba"

    Tuci
    (es nem ismetlem en is, amit mindneki irt,... vagy na.. megis - jaj de szepek vagytok!!!)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?