vasárnap, április 06, 2008

Ma nem mentünk

el az istentiszteletre, vagyis Józsi és Anita elmentek, Csengével pedig itthon maradtunk. Már nem lázas, de az orvosnő azt mondta míg szedi az antibiotikumot ne vigyem közösségbe.
Anita elment a mamájához ebédelni. Így hát ma nem húsleves van ebédre (ez nem ritka vasárnap nálunk), hanem zöldségleves répadarabokkal (ez viszont már ritkán van). Anita nem eszi meg a répát csak ha lereszelem, de most nem kellett :).
Kipróbáltam újra azt a piskótát, ami nekem mindig összeesik. A tanácsokat megfogadtam, az eredmény ugyanaz. Tehát nem tudom, mit tehetnék még. Na, de biztos el fog fogyni.
Most Józsi kivitte Csengét egy fél órára levegőzni.
Itt olyan csöpögős idő van, de nincs hideg.
Ha bejönnek ebédelünk, legalább mi a nagyok, mert Csenge már evett krumplit hússal.
Várom, hogy életünk, napjaink rendes kerékvágásba kerüljenek újra.

6 megjegyzés:

  1. Szerintem túl hirtelen sül(erős lángon?!), ezért hamar felnő és utánna összeesik...Előmelegített sütőben, lassú tüzön kell sütni,ki kell tapasztaljad,hogy a te lerednél milyen hőfokon a legmegfelelőbb...

    VálaszTörlés
  2. 55 perc, a legkisebb lángon.
    Hát nem tudom mit tehetnék még.
    Betti

    VálaszTörlés
  3. Ugy nez ki mintha kakaos lenne, de akkor mik azok a feher foltok benne ??? Meg szoktad nezni fogpiszkaloval?? Mert ha a fogpiszkalo nem ragad akkor nem kenne ossze essen. A piskotat 180 fokon szoktam sutni es en csak jo 25-30 perc max sutom. De en mindeg onnan tudom hogy kesz van-e hogy a fogpiszkalot bele dugom es ha teljesen porhanyos akkor jo. Szerintem ki kell tapasztald.

    Megyek jatszok Patrikkal tarsasjatekot.

    VálaszTörlés
  4. Még nem adom fel, próbálkozni fogok.

    VálaszTörlés
  5. az se jó, ha olyan sokáig sül;én nem szoktam órát nézni;de biztos, hogy fele ennyi idő alatt elkészül...én is fogpiszkálóval ellenőrzöm...az én szív alakú tortámhoz ez a tutti receptem van:2 tortához való(nálunk egy meg se kottyan..)
    5 tojássárgáját elkavarunk 6 kanál vízzel, 25 dkg cukorral;1kiskanál szódaport (ecettel, vagy citromlével felfuttatva-de szódabikarbonát helyett lehet 1/2 cs. sütőport is tenni,a sütőport viszont a lisztbe vegyítem)
    majd 20 dkg lisztet teszünk hozzá és a végén a habbá vert tojásfehérjéket...
    Szerintem próbáld ki ezt is:)

    VálaszTörlés
  6. Köszi Magdi, ki fogom próbálni.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?