kedd, április 01, 2008

erre gondoltam tegnap

-a szülői, nagyszülői házból hozott kommunkációs model mennyire meghatározza, hogy felnőttként és társként hogyan fogunk tudni kommunikálni. S a legtöbb társkapcsolat felbomlása mögött a rossz kommunikáció áll. Még jó, hogy ezen a téren lehet tanulni, változni. Én milyen kommunikációs modelt nyújtok a gyermekeimnek?... Van min változtassak...

-egy töténetet olvastam Anitának. Tanulság: aki nem panaszkodik annak nem biztos, hogy könnyebb az élete, mint annak aki naphosszat önmagán kesereg. Ami nincs nem biztos, hogy boldoggá tehetne s ami engem letör lehet mást dalra fakaszt. Mert azt keresi, miért lehetne hálás.

-aggódni elég akkor amikor ránktör a baj. Ezt nehezen tanulom. De kaptam hozzá segítséget.

a többi most még megfogalmazhatatlan

2 megjegyzés:

  1. egyetértek veled mindenben. És tudom, hogy nem épp ehhez a bejegyzéshez talál, de nekem úgy rémlik, hogy valamikor, valahol ígértél több képet ...na, én várok rájuk türelmesen!:)

    VálaszTörlés
  2. Aztán fogalmazd meg, amikor tudod...:) Jók a képek.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?