szerda, április 09, 2008

Csenge olyan jól elaltatott, hogy szerda lett mire felébredtem.

Olyan szép idő volt a tegnap! Csenge is befejezte a gyógyszerszedést. Végre nyugodtan kisétálhattuk magunkat a parkban. Igaz, Csenge nem sokat sétált, inkább üldögélt a padon, beszélgettünk, néztük a galambokat. Úgy két óra parkozás után hajlandó volt hazaindulni, de alig értünk ki a parkból, hol jobbra, hol balra dőlöngélt a kocsiban, s miután megfordítottam a kocsit, hogy ne süssön szemébe a nap, hátradőlt s elaludt. Alvó Csengét nehéz felcipelni a harmadikra, így inkább visszafordultam vele a parkba, én olvastam ő meg aludt majdnem 1 órát. Azért ébredt fel, mert nem volt helye megfordulni a kocsiba. Szembe ültem vele a padon, s mikor almos szemét félig kinyitotta, olyan szép mosolyt kaptam tőle!
Rég nem voltunk ilyen sokat kint, annyira megszívta a levegő, hogy itthon olyan kába volt, aludt is még egy órát, s ebédelni csak du. 6 körül evett. Addig csak danoninot, almát.
Itt egy alvós kép:Nagyon szertetjük ezt a kiserdőnek becézett parkot. Jó nagy. Érezhetően más a levegő a parkban, mint a körülötte levő utcákon. Télen eléggé szeles, nyáron nagyon kellemes, hogy egy fokkal hűvösebb mint a "város". Nagyon szeretünk ide kijárni. És én is szívesen aludnék egyet a jó levegőn, ha valaki vigyázna rám, mint én Csengére :).
Az első két kép: átlósan a park, így nem nagyon látsznak az ösvények, inkább a sok fa.





4 megjegyzés:

  1. Szép a parkotok meg az alvó babád :) Nemsokára 2 alvó babát sétáltathatsz a parkban :))
    Mi is kijárunk a parkba, tegnap vettünk labdát meg összeszedtem a homokózóvödör tartozékait a játékdobozból, na meg homokhordó kamiont is vettünk neki, szóval teljesen készen állunk a parki-túrára. Ennyi mindenre csak azért van szükség, mert látja a többi gyereknél és persze mindig az kell neki, ami nem az övé :) Kiváncsi vagyok legközelebb mit fog meglátni, ami nekünk még nincs :))

    VálaszTörlés
  2. szep kepek a kiserdorol. Es lassan leveluk is lesz a faknak, es akkor meg szebb lesz.
    Szerintem vigyed Jozsit is, es kerd meg, hogy ugyeljen mindkettotokre :)
    Tuci

    VálaszTörlés
  3. Renának: azt hiszem mindig lesz valami ami nekünk épp nincs, más gyereknek van. Én még nem engedtem a homokozóba Csengét, de következik.

    Tücinek: köszi az ötletet :)), nemsokára lesz szabadnapja, remélem szép idő lesz.

    VálaszTörlés
  4. Még én sem engedtem a homokozóba, de érzem, hogy nem fogom tudni sokáig visszatartani, ezért inkább felkészülök :)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?