szerda, november 07, 2007

tetszik

Polcz Alaine: Főzzünk örömmel, Kalligram kiadó.
Sikerült megrendelni, megvenni. Ezt én nem tudom csak úgy ELolvasni, de bele-beleolvasok. Tetszik. Egyszerű de nagyszerű. Köszi, hogy említettétek a könyvet, mert én nem hallottam róla. Tetszik a cím is :), mert ha jókedvvel, örömmel főzök, valóban jobban sikerül a kaja. És a sok gyakorlati ötlet... s hogy milyen egyszerű a főzés, pár dolgot tudva, lehet variálni... amúgy mi idehaza szeretjük az egyszerű dolgokat, kajákat.

...és ha még megyek Magyarba, akkor egy galuskaszaggatót szeretnék venni, hogy a tejfeles csirkéhez ne makarónit főzzek. Valamikor próbálkoztam a galuskával, de nem sikerült valami jól. Egyszer talán újra nekibátorodom.

4 megjegyzés:

  1. Van egy jo web oldal is, nem tudom szoktad-e hasznalni vagy ismered-e en onnan is szedtem le par jo receptet. www.mindmegette.hu

    mpd5

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom, lett-e azóta nokedli szaggatód.. Én a Billában vettem. Magyar termék.
    Cupp

    VálaszTörlés
  3. Nem lett. Köszi, hogy szóltál, megnezem akkor a Billában.
    Puszi.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?