péntek, november 23, 2007

Most nem megy a net. Anita Klárinál van, furulyán gyakorolnak. Csenge újságot olvas, és amit elolvasott azt el is szakítja. Így van egy kis időm, írok, majd bemásolom.
Köszönöm Naplopónak a linket, nem kevés időt töltöttem a Bookline könyvesboltban. Olcsóbbak a könyvek, mint http://www.adkk.eu/ online könyvesboltban amit én ismertem. Még jó, hogy nem rendeltem tőlök semmit, mert emitt olcsóbban megkapom és a választék is nagyobb, aztán házhoz szállítják, nem kell sorban állni a postán.
Amúgy tesztelek. S most megyek, mert az újságszőnyeg elkészült.

2 megjegyzés:

  1. nah, úgy látom nekem ritkán kell ilyen bő választékkal rendelkező könyvesboltba bekukkintanom, mert egy csomó könyvet találtam, ami érdekelne, és nagyon meg kellett kopaszítanom a listát, hogy tűrhetővé váljon...

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?