szerda, november 21, 2007

A héten egyik nap

Anita azt mondta, hogy az oviban ebédre puliszkát kaptak csirkemájjal, nagyon finom volt, készítsek neki én is. Jó, mondtam. Valamikor majd meg lehet próbálni, gondoltam. Én nem vagyok puliszkarajongó, évekig nem ettem, nem mintha nem kínáltak volna vele, de inkább mást ettem. Aztán már felnőttként rájöttem, hogy ehető a puliszka, de csak tejjel. Néha én is készítettem, de nagyon ritkán.
Ma délután csirkemájat készítettem, hozzá pedig rizset - nálunk így szokás, bár krumplival is ettük néha. Anita mikor megtudta, hogy máj van (nagyon szereti a csirkemájat, de azért nem eszünk minden nap), puliszkát kért mellé. Na, nem is volt itthon máléliszt. J. hozott este, és a hölgyek puliszkát vacsoráztunk csirkemájjal - és finom volt. Sose gondoltam volna...

5 megjegyzés:

  1. Ehez csak azt tudom mondani hogy mindent probalj ki, mert hozzuk magunkal azt amiben nottunk....csirke maj rizzsel...miert ?? mert nallunk ez igy szokas..... kozbe millio es egy fajta kaja valtozat van ami nagyon finom csak epp nallunk nem az a szokas. A puliszka tejjel a legegyszerubb.... liba tepertovel, porkoltel.....hu ha multkor sorba rakva kulombozo sajtal....az fantasztikus volt.....meg kaposztaval is fantasztikus(igaz en nem hoztam meg ossze de ettem).

    Mi itt hogy rengeteg nep el egyutt, rengeteg kaja felet hoz magaval, nagyon sok mindent kiprobaltunk (amit azelott soha el nem tudtam kepzelni hogy eheto)es nagyon sok mindent bevezettem a mi konyhankba is mert a csalad szereti, de szerintem meg mindeg van rengeteg amit szivesen kiprobalok, megcsinalom.

    Szoval a gyerekeink meg ebben nagyon segitenek, nekem is a fiuk neha kernek erdekes dolgokat es nagyon orulok neki, mert neha ha nem kernek en biztos nem allnak neki megcsinalni, sot van amit tobszori neki futasnak talalok el, de meg kell tanulnom, mert kerik.

    Kivanok neked meg sok uj probalkozast.

    mpd5

    VálaszTörlés
  2. Szia, én nem nagyon szeretem a csirkemájat, pedig jó lenne ha enném, mert sok benne a vas, s nekem vashiányom van! Anyu egyik nap kirántotta nekem, mondta, hogy ezt nemrég hallotta, s csak kostoljam meg, mert igy másabb az ize,és valóban, igy én is szeretem! Ha a lányok nagyon szeretik, igy is kipróbálhatod, a válzozatosság kedvéért!

    VálaszTörlés
  3. Én nagyon szeretem ezt a kombinációt csak mi még eszünk hozzá savanyúkáposztát.

    VálaszTörlés
  4. Köszi az ötleteket. :)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?