szerda, november 07, 2007

Apróságok a hétvégéről


Ma vajaskenyeret reggelitem töklekvárral. Adinától kaptam. Nagyon finom. Kérdeztem, hogy készül? 2,5 kg sütőtök és fél kg cukor. Recept itt.
Tanultunk egy új asztali áldást:
Álld meg Isten asztalunkat,
ételünket, italunkat.
Akár kevés, akár sok,
legyünk érte hálásak. (vagy: legyen érte hála sok)
A fiúk vasárnap este mondtak egy-egy zsoltárt. Anita is kedvet kapott a zsoltártanulásra. Régebben egyszer már nekifogtunk zsoltárokat tanulni, megtanultuk az 1. és a 121. de a 23. már csak félig lett megtanulva, elment a kedve Anitának, de most újra megjött és ennek nagyon örülök.

4 megjegyzés:

  1. En meg sosem ettem tok lekvart. Milyen az ??? Tok izu es edes vagy inkabb savanykas ???

    mod5

    VálaszTörlés
  2. én sem ettem...tényleg milyen ize van?

    VálaszTörlés
  3. Nagyon finom tök íze ven, nem savanyú de nem is nagyon édes. Nekem nagyon tetszik.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?