szerda, augusztus 08, 2007

Nem nagyon volt időm írni,

mert olvastam. Nem könyvet. De felér egy könyvvel. Mit? Egy blogot. Lehet van már egy hónapja, hogy ráakadtam egy kislányról szóló blogra. Néhány nap követtem a bejegyzéseket. Sok kép is volt. Valami furcsának tűnt. Miért furcsa a kislány. Szép, kedves, de más. Aztán egyik bejegyzésben ott állt ez a két betű: DS. Mi ez? Netalán Down Szindrómát takar? ...igen. Tehát ezért más ez a kislány. Hallottam már ra down szindrómáról. Látni nem tudom, hogy láttam, lehet, hogy igen, de nem tudtam, hogy mit látok. Legutóbb a fejlődéspszihológia könyvben olvastam erről, egy bekezdés erejéig (nem valami szép LEírás). A Wikipédiában nem volt türelmem végigolvasni mit írnak a DS-ről, talán majd egyszer. De kíváncsi lettem ennek a kislánynak az életére. Így elkezdtem elejéről olvasni a blogot. Lassan egy-egy kicsit. Nagyon megkedveltem Szirkát. S bár soha nem írtam le, nem mondtam el, lehet végig sem gondoltam szerintem mi a DS, mit tudok róla, mit gondolok róla, mégis volt egy sztereotipa bennem erről. Na, ha más nem, ez törölve lett. Változott valami bennem. Örülök, hogy van a blog. Az este fenn ültem fél kettő utánig. Ma pedig éjfél előtt elértem oda, ahol ráakadtam a blogra és olvastam szinte naponként. Ez nem reklám, de ha valakit érdekelne, http://szirkababa.blogspot.com/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?