hétfő, augusztus 06, 2007

mai apróságok

Már augusztus van. Nyár utó, ősz elő. -Erre gondoltam ma délelőtt a parkban. Hűvös volt, szinte hideg a szél. És szinte elröpült a nyár. Ha lesz is még meleg -és remélem lesz- az éjjelek hosszabbak és hűvösebbek lesznek. Még egy nyár múlófélben...
Ezen a nyáron kedvemre ehettem dinnyét. :)

No, ma nem mindennapi esténk volt! Józsi valami olyasmit mondott, hogy ezt jól kifogtuk. Hát igen. Nem lesz unalmas az életünk. Még tán ilyesmi is elhangzott ma este: idejöttél a mi csendes családunkba :). Vajon ki? Az ő versikéje így hangzik: Csengve cseng a Csenge neve. Hát nem csengett, de... mérgében sírt, vígsztalhatatlanul és abbahagyhatatlanul... Szerintem lesz itt még földhözvágommagam. Ezzel jár a 'szabadság'. Már az este volt jel arra, hogy bekövetkezik... Csenge már nem elégszik meg azzal hogy a kádban fürdik, mint a nagyok, de kell neki minden ami a kádból elérhető (épp úgy, mint ami a szekrényajtó mögött van). Na de hát nem lehet mindent, tán csak nem fogok kiköltözni a házból! Lássuk lehet? Nem. Még egyszer. Nem. Akarom! Nem. De kell! Nem. Akkor azt. Nem. Mindjárt elérem azt. Nem. De azért is. Nem. Mérges vagyok. Jó. Sírok. Jó. Nem érdekel! Jó. Akkor hátradobom magam a kádban. Tartalak. Nem kell semmi. Jó. Sírok és nem hagyom abba. Jó. Hártadobás! Feszítés! Jó. Nem akarok semmi játékot! Jó. Mérges vagyok. Jó. Nem akarok fürdeni. Jó, kiveszlek. Tovább sírok. Jó. Na mi lesz? He-he, semmi. Sírok! Jó. Fáradt vagyok! Nem csodálom, annyit jártál ma a parkban. Szeretünk, akármilyen vagy. ....Szopika, édes anyatej! Lesz nekünk még hadd el hadd...

Megjegyzem, hogy Csenge egyre többet megy úgy, hogy csak az egyik kezét fogjuk. Anita pedig egyre jobban biciklizik.
Ma délután elkészítettem Csengének a gyümölcsöt, de nem akarta megenni. Később eszrevette a csészéjét a szekrenyen, mutatta és mondta "nyam-nyam". Egyre jobban kommunikál. Labdát is mondja, valami 'ada' félét. Örülünk neki. Nagy kihívás. Anita amolyan 'áldott jó gyermek ' volt, sose csinált így mint ma este Csenge. Lehet Csenge küldetése dinamizálni a családi életünket :). Lássuk meg, hogy máshogy is lehet élni. Szerintem sikerülni fog. Hájrá! Ebben a 'játékban' mindenkinek nyerni kell!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?