hétfő, augusztus 06, 2007

Hétvégéről (képekben is): Péntek

Negyed 12 lett mire elindultunk. Csenge jót aludt az úton, nem is kellett megállni csak mielőtt kiértünk volna a dévai útra. Először mamámékhoz mentünk. Örültek nekünk. Finom ebédet kaptunk, kicsit beszélgettünk. (Csenge Adinához hasonlít és persze Anitához.) Majd Violáékhoz mentünk, először csak én, majd Józsi is a gyerekekkel. Viola kicsit elrendezte a fru-frumat. Beszélgettünk. De nagyok lettek a lányai!
Felmentünk Apuhoz. Szusszantunk. Csenge szopizott, aludt egy keveset.
Este meglátogattuk Inciéket. Sajnos a fiúk nem voltak otthon. Na de láttunk képeket a Dániék Krisztinájáról, aki egy hónappal nagyobb mint Csenge. Jó nagy baba :).
Benéztünk a Kauflandba is. Vettünk Csengének egy babát, mert az úton miduntalan az Anita babája kellett neki.
Végül 'hazaértünk'. Én nyomban le is feküdtem Csengével, mert fájt a fejem, nagyon rosszul voltam, azt hiszem ettem valamit, ami nem tett a legjobbat az epémnek, na meg fáradt is voltam, mert reggel 6 körül ébredtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?