csütörtök, július 05, 2007

Kedd délelőtt

elmentünk a mallba az útlevélosztályra, hogy Csengét lefotózzák és a képét betegyék Józsi útlevelébe. Most voltam másodjára a mallban. Mikor először voltunk (már rég), fárasztónak találtam. Lehet, hogy én is fáradt voltam. Egy délután, este voltunk, Anitával.
Most délelőtt voltunk, nem volt 'zsúfolt'. Jó, hogy az útlevélosztályt áttették a mallba. Majdnem 3 órát kellett várjuk, addig legalább nem unatkoztunk, se mi, se a gyerekek. Aztán a pénztárcánk is könnyebb lett, huhh....
Ha a gyerekeim már nem fognak állandóan rajtam lógni, szívesen elmennék még arrafelé. De velük is még elmennék. Azt hiszem nekem idő kell míg hozzászokom az új dolgokhoz.

2 megjegyzés:

  1. ha Csenge már megengedi neked majd, szólj, én elkisérlek - vagy meghivlak a mallba egy fagyira vagy akármire. mit szólsz?

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?