kedd, június 19, 2007

KÖZHIRRÉ TESZEM:

Amikor a Yahoo Messenger-en látható vagyok:
  • nem biztos, hogy a gép előtt ülök,
  • nem biztos, hogy a szobában vagyok,
  • lehet, hogy itthon se vagyok.

Ezért: elnézést kérek azoktól a kedves barátaimtól, akik kerestek a messengeren és én nem válaszoltam - sajnos nem egyszer vagy kétszer fordult már elő... Köszi, hogy kerestetek. :) Elolvastam amit írtatok.

P.S. Az úgy szokott lenni, hogy nem kapcsolom ki a messengert, nem kapcsolódok le a netről, nem kapcsolom ki a gépet, amikor elmegyek elaltatni Csengét, vagy egyéb dolgom 'akad'. Vagy, ahogy ma történt: nagyon borús volt, de a lányokkal ki akartam menni egy fél órára. Gondoltam: a gépet nem kapcsolom ki, úgyis mindjárt jövök. Eszembe se jutott, hogy a messen jelzzem, hogy nem vagyok itt (ugyan ki keresne engem?). Aztán, a felhők eloszlottak, és négyesben kimentünk a parkba, majd vásárolni. S mire hazaértünk, látom kerestek... Bocsika.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?