kedd, június 19, 2007

cím nincs

Anita jobban van, már nem lázas. Csak alig eszik. Le van gyengülve. Remélem helyrejön.
Ez volt az első vakációs napunk.
Olvastam egy blogban ezt-azt. Gondolkodnom kell. És imádkoznom.
Kevesebb időm lesz netezni. S ha géphez ölük általában először olvasok, azután írok.
Többet kell mosolyogjak - akkor is amikor nem fotóznak.
S néhány dolgot helyrehozzak, már amennyire lehet. ( "... tegye jóvá az Isten amit te rontasz el...")
most fáradt vagyok. de ma, ill. tegnap újra arra gondoltam, milyen jó férjem van... nagyon-nagyon sokat segít nekem

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy Anita jobban van, a láz olyan, hogy elszívja az erejét, de 1-2 nap alatt biztos teljesen rendbejön. Gondolunk rátok!
    Emi

    VálaszTörlés
  2. Mi se nagyon szoktuk orvoshoz vinni, ha lázasak, igaz itthon van egy, de ha a saját gyerekéről van szó, ő is pont olyan mint más apuka. Én talán reálisabb is vagyok, mint ő. Örülök, hogy jobban van a kicsike. Igen, most, hogy vakáció van, kevesebb idő lesz netre, de ez nem is baj. Úgyis túl sok idő elmegy vele.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?