hétfő, június 04, 2007

:D



Azért volt valami nagyon Y szép és kedves az este. Már van pár hónapja, hogy fru-frut vágattam. Miért? Mert úgy éreztem, kell valami változás, na meg, mert míg szüleimnél laktam anyukám nem engedte ( :( ). Józsinak a hosszú haj tetszik, tehát nem lett volna jó rövidre vágatni a hajam, bár nekem nem lenne kifogásom ellene. Igy hát fru-fru lett. És Józsi nem mondta, hogy jól áll. Még amikor kérdeztem se. Nem szokott kétszínűen bókólni. (pedig...) No és az este, mikor hazajött, csak úgy, egyből megtetszett neki a fru-frum. Pedig nem is volt nem tudom hogy elrendezve... Csak így, kicsit fáradtan-borzosan. De én olyan boldog lettem!!! Y ... hogy el is felejtettem, hogy kövér vagyok :)).

7 megjegyzés:

  1. Menj te! Méghogy kövér vagy! Te csak arra figyelj, amit a férjed mond. Nekem mindig azt mondják, hogy jajj, de sovány vagyok. Annyira idegesít, mert én nem fogyókurázok, meg semmi, én ilyen vagyok. S ha nekem így jó, mert mit mást csináljak, akkor miért kell úgy tenni, mintha nagy baj lenne velem? Kíváncsi lennék, mit szólna hozzá az illető, ha te meg azt mondanád, hogy jaj, és te milyen kicsi, sovány, kancsi, öreg stb. vagy! Hogy megsértődne...

    VálaszTörlés
  2. Ja, és a fiúk mind olyanok, hogy a világért sem dicsérnének meg, meg nem mondanák, hogy szeretnek, de azért jó, hogy hébe-hóba azért kibökik :)

    VálaszTörlés
  3. Hát az illető valóban cson és bőr... de hát... eszembe se jutott :))

    VálaszTörlés
  4. Nekem is tetszik a fru-frud, de azt hiszem, ezt már megírtam. Azzal meg tényleg ne foglalkozz, ki mit mond, az emberek szeretnek megjegyzéseket tenni főleg a külsőnkre, ...biztos nem tudott építőbbet, sóval fűszerezettebbet mondani...
    Emi

    VálaszTörlés
  5. Olyan aranyosak vagytok. :)
    De a valóság az, hogy 12-13 kgt kellene leadjak, hogy belepréseljem magam a menyasszonyi ruhámba. De erre már semmi szükség :)).

    VálaszTörlés
  6. Emi, hiába mondja a fél világ, hogy jól áll a fru-fru, ha Józsi nem mondja :).

    VálaszTörlés
  7. Ez igaz, de lehet nem tudja, hogy neked milyen fontos tőle hallani. Robi már tudja, úgyhogy ő el is határozta, hogy ezután minden nap mondani fogja, hogy gyönyörű vagyok
    (!)Persze úgysem hiszem, de azért jólesik hallani...
    Szerintem mindenképpen higgyük el, hogy tetszünk nekik, másképp miért vettek volna feleségül?!
    Emi

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?