hétfő, május 28, 2007

V I R Á G O K

Ime az ígért virágok:

Ez gyönyörü:


A kis árvácskák is nagyon tetszenek. Nagy mamámat juttatják eszembe, akit nagyon szeretek. És sok szép vele kapcsolatos emléket. Neki a balkonon van árvácska. Le is szokta őket préselni. És sokszor nagy szeretettel beleragasztja a levélbe amit ír. Több ilyen levelet kaptam én is. De ezek itt igazi kerti árvácskák. :)
Anita odavitte a kis széket a virágos kerthez (ő a rózsákat szereti nagyon) és nézte a virágokat :).
Fotózott Józsi.

6 megjegyzés:

  1. az arvacskakrol nekem is mama jut eszembe :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem meg a kis herceg jutott eszembe Anitáról :)

    VálaszTörlés
  3. Hú, ezek gyönyörűek! Nem tudtam, hogy a fotózásban is ilyen profi vagy, Józsi!
    Emi

    VálaszTörlés
  4. Hiába na, az ÉN unokatestvérem !

    VálaszTörlés
  5. :))igen, Eminek is :))
    no de az én férjem :))
    hogy kiegészitsük egymást, én nem tudok ilyen jó képeket készíteni, ez neki mindig jobban ment.

    VálaszTörlés
  6. Na azért te se szerénykedj, Betti...
    Emi

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?