szombat, május 19, 2007

Anyatej - csodaszer :)

Újra tapasztaltuk az anyatej gyógyhatását.
Csengének beragadta szeme, azt hiszem a húzattól. Mikor meleg van, a lépcsőház mindkét ajtaja nyitva szokott lenni, én se érzem jól magam abban a húzatban, de nekem semmi bajom, ő viszont érzékenyebb.
Mikor észrevettem, hogy nagyon csipás a szeme, egy csöpp tejcsi látszólag azonnal helyrehozta. De két nap múlva újra beragadt a jobb szeme. Észbe kaptam, hogy nem elég csak 1 csepp és csak 1 nap. Miután kijöttünk a kórházból volt gond a bal szemével. Akkor mondta az a védőnő, hogy cseppentsek anyatejet a szemébe, többször is naponta, s még 2 napot miután úgy látom, hogy helyrejött. Akkor is kb. 1 hét alatt helyrejött a szeme. Most is eltartott 1 hétig, de az utolsó 2 nap már csak egyszer cseppentettem a szemébe. Csak most jobban kellett vigyázzak, mert már jól meg tudja dörzsölni a szemét és persze a fejét is ide-oda mozgatta cseppentéskor. Most már minden rendben, ragyognak a kicsi szemek.
Csodálatos ez az anyatej. A legjobb a babának és az anyának.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?