szerda, június 08, 2022

Nyár

Meleg, fagyi, pihenés, vakáció, olvasás, utazás, tábor, sok gyümölcs, játék, találkozások, idő, tennivalók, remény, készülés, munka, tanulás, vizsga, napsütés, öröm... Sok minden belefér ebbe a rövid szóba...

Nagyon örülök a virágoknak. Nyílik a rózsa nálunk is, mint az utcában minden szomszédnál. Van fehér, piros, rózsaszin, sárga s ezeknek különböző árnyalatai. Egyik szomszéd adott egy ágat a cseresznyefájáról tele cseresznyével. Már szárítom a citromfűvet, oregánót, mentát. Megfőztem az első kisebb adag eperlekvárt. Kimostam a paplanokat s friss-illatosan eltettem őket őszire. Most tervezem, mire is akarok időt szánni ezen a nyáron.

Nagy örömömre, újra eljutottam magyar könyvesboltba s új kincseket találtam.

Olyan öröm számomra, mikor rég keresett vagy vágyott könyvet találunk. A könyvek mellé ráadásul kaptam egy C. S. Lewis Öröknaptárt, minden napra egy elgondolkodtató idézettel. Ezt is már régebben kinéztem, de valahogy nem került kosárba eddig. Milyen örömmel olvastam mindig C. S. Lewis írásait! S milyen rég nem olvastam tőle semmit. Nem csak az új, de a régi könyveket is jó lenne átlapozni, itt-ott újraolvasni. Olyan országról álmodom, ahol béke lesz és rengeteg jó könyv és végtelen idő olvasni, gondolkodni, élni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?