csütörtök, november 29, 2018

Évforduló!

Nem, nem felejtem el! Két éve bukkantam rá a bullet journal-ra.
Akkoriban egy hatékonyabb határidőnaplót kerestem.
Szinte minden évben volt határidőnaplóm: standard bolti, igeverses, kisebb, nagyobb, színes és sorolhatnám. De az utolsót kis zsebméretűt kivéve, amit mindenhová magammal vittem, egyiket sem használtam rendszeresen és kitartóan egész évben.
Két és fél éve,  bukkantam rá a filofax-ra s azt hittem, ez az, ami kell nekem, mert rugalmas és személyre szabható. Meg is próbálkoztam vele. Több mint negyed évig használtam és nagyon szerettem a kis gyűrűs füzetemet.
Ebben az időben filofax témában keresve bukkantam rá a Bullet Journal-ra.
Csak kíváncsiságból próbáltam ki, hogy lássam, miben más, mint a filofax, melynek lapjai cserélhetők. Egy egyszerű (legolcsóbb) matek füzetre egy színes lapot ragasztottam borítónak és már írtam is bele. Cikkeket, videókat néztem s közben megértettem hogyan kell bullet journalt vezetni. Több, mint négy hónapig használtam a füzetet, mire tele lett. Ebben a füzetben próbáltam, tanultam Ryder Carroll módszerét. Füzetem nem művészi napló lett, amilyet sokat látni a neten, hanem egy eszköz, ami kéznél volt, naplónak, jegyzetnek, listáknak s még ennél is többnek.
Annyira megkedveltem ezt a módszert, hogy azóta folytatom. Most a harmadik füzet végénél járok.


S nagy örömömre valaki megajándékozott Ryder Carroll könyvével is, ami nem rég jelent meg magyarul. Most ezt olvasom. És folytatom ezt a naplózást, míg csak lesz egy füzetem és egy írószerem.

December: havi tervezőm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?