csütörtök, október 09, 2014

Ha tehetem,

kimegyek. Körülnézek, körbejárok. Közben kihúzok egy gyomot. Kicsit locsolok. Vagy csak nézem ezt a kis behatárolt földdarabot. Már nem üres. A vége fel is van ásva. Szeretek ásni. Gondlom azért is, mert itt nem kell, csak lehet ásni, aztán igazán keskeny sávot ástunk fel a kerítés mellett, épp csak mutatóba legyen ez-az, hisz a kerttel is barátkozni kell.

Lélekmelengető olvasmányok. Szárnyat ad a képzeletnek. Petrik Adrienn könyvei. Köszönöm Ildikó, hogy megmutattad.


Négy tő málna. Előtte egy rövid sor dughagyma, talán lesz belőle valami még ezen az őszön.


Mogyoró vessző, amit a kertész hozott s ültetett el. A fűtől alig látszik, de ott van. Ha megmarad három év múlva terem.


Gyomvirág Vadvirág a környékről. Gyönyörűek.

2 megjegyzés:

  1. Megvetted a Petrik Adrien könyveket? Én csak az elsőt olvastam Mártánál, tényleg nagyon jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen. Márta az oka. Tőle indult ez az egész :)
      Alig tudtam letenni Ildikónál a könyveket. Jók. :) Elolvashatod a másodikat is :) A harmadikra pedig gyűjtögetek, azt hiszem az még nem annyira aktuális nekem.

      Törlés

Mi a te véleményed?