szerda, december 12, 2012

Tűzálló

Nem rég volt egy pihenősebb hétvégém. Volt időm olvasni a más polcáról valami pihentetőt.
Már láttam, hogy kapható a Tűzálló film könyv változata. A film tetszett. Gondoltam, a könyv is tetszeni fog. Azt hiszem még nem olvastam filmről készült könyvet. A könyvről készült filmek megnézése után általában azzal maradok, hogy a könyv mégis jobb. Most azt kell mondjam, a film a jobb. A könyv olvasása nekem nem adta azt az élményt, amit a könyvnek készülő történetek, leírások. A történet szép, érdekes, el lehet olvasni és én sem bánom, hogy elolvastam, már csak kiváncsiságból. Csak hiányzott valami...

Ha kérdeztek, inkább a filmet ajánlom.



2 megjegyzés:

  1. Jaj, én is láttam, és egy héten belül kétszer is megnéztem, annyira tetszett. Még az uram is odáig volt érte... Tényleg jó film. Én film után már sose olvasom el a könyvet, és fordítva sem. Annyiszor ért már csalódás.

    VálaszTörlés
  2. Engem is, mégis megteszem. Javíthatatlan vagyok. :)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?