csütörtök, október 25, 2012

Elmúlt

a nyárias ősz, itt a hideg, a köd.


Majdnem mind lebetegedtünk, nehezen állunk át a gyors lehűlésre. Az "egy kis torokfájás, orrcsorgás, köhögés" nem is olyan kicsi, amíg benne vagyunk. Hála Istennek eddig még senkinek nem kellett antibiotikumot szedni. Az élet lelassult itt nálunk.


S míg vonszoljuk magunkat reggeltől estig, nagy elhatározások születnek bennem, amelyekről meg fogok feledkezni amint újra pörgősebbé válnak a napok.

A ruhák újra nehezen száradnak. Még el sem jött a tél s már a nyarat várom én is? Már nem is számolom a zoknikat teregetéskor. Úgy éreztem, nem akarnak elfogyni ahogy este fázósan teregettem az erkélyen. És örültem, hogy van mosógépem és hogy van nálunk mindenféle zokni, komoly férfi zokni, s megannyi nevető tarka gyerekzokni, hogy van mibe öltözzünk ha jön a hideg, s hogy minden nappal közelebb a karácsony. Erre kicsi fiam emlékeztetett, mikor kérte mondjuk meg neki pontosan, hogy hány nap van még karácsonyig. 

1 megjegyzés:

  1. én is teregetés és cipőtörölgetés közben szoktam "hálálkodni" azért, hogy van KIK és van MIBE öltözködni :)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?