kedd, április 17, 2012

Most még így

Eddig sose voltam ilyen nagy. Súlyban kb. annyit gyarapodtam, mint máskor, csak kicsit fennebbről indultam, tehát elmondhatom, hogy sose mutatott még ennyit a mérleg, ha ráálltam. Fáradtabb voltam, vagyok. Kiderült, hogy vérszegény is vagyok. A vaspótlást nem jól viseltem, ezért abba is hagytam. Viszont van, ami most jobb, mint máskor. Pl. egyetlen egyszer sem görcsölt a lábam, pedig nem ettem-ittam tejet, tejterméket, a kálciumszintem jó, kálciumot egyszer szedtem tíz napig, mert az orvos azt mondta "kell". Mondta többször is, de legutóbbi szüléskor azt hitték a gyerek feje lágya be van nőve, röntgenezték szülés után, nem volt teljesen benőve, de  nem szedhetett D vitamint egy évig. Talán most nem lesz ilyen gond. Terhességi vitaminokat se nagyon ettem, a baba mégis elég nagy és szerintem elég erős is, ahogy én érzem. Estére nagyon ki vagyok fáradva. Mostanában még volt járni, elrendezni valónk, épp csak túléltem a napokat. Nagyon szeretnék pár nyugis napot még, hogy pihenjek, összeszedjem magam, lélekben felkészüljek, pihenten mejnek szülni, mert már volt egy éjszakai szülésem fárasztó nap után, s nehéz volt. Bízom abban, hogy Aki eddig megtartott, gondunkat fogja viselni ezután is. Amúgy ezt tapasztaltuk az elmúlt hónapok alatt is.

4 megjegyzés:

Mi a te véleményed?