vasárnap, március 18, 2012

Gyönyörű a tavasz

ahogy így elnézem az alblakból. Napsütés, madárcsicsergés, derű. Gyerekeink, mint valami kecskegidák szaladtak, ugráltak a lépcsőházból az autóig. Öröm nézni őket. Öröm, hogy vannak. Ahogy így elnéztem őket, arra gondoltam, hogy megérte minden terhesség és szülés körüli nehézség, szenvedés. Hisz ezek elmúlnak. Isten kegyelmében reménykedünk, hogy vigyáz ránk, megőríz, átsegít a nehézségeken. Kicsi fiam szerint még nincs tavasz. Csak akkor lesz, amikor megszületik Dóra.

7 megjegyzés:

  1. gratulálunk! nem is tudtam, h babát vártok:)

    VálaszTörlés
  2. ... én sem tudtam, de jó! Azt hiszem veletek nem fogjuk felvenni a versenyt :)

    VálaszTörlés
  3. de jókat mond a kicsi fiad :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm. Mi is örülünk. Ez egy külön történet. Lehet elmesélem majd.

    Rena, ez nem verseny. :) Ajándék és örülünk. Minden család más, nem a létszámban van az öröm, vagyis nem ezen múlik. A ti lányaitok is gyönyörűek, jó nektek!

    Kisvirág - igen. Úgy hallottam, neked is mondott valami jót :).

    VálaszTörlés
  5. Én nagyon várom azt a történetet :)

    VálaszTörlés
  6. :)))))) Hát ez nagyszerű hír!!!!

    VálaszTörlés
  7. Betti! Gratulálok és sok áldást és erőt nektek! Nekünk március másodikán született meg Jázmin kicsi lányunk . Ez nagyon tetszik, hogy újra egy évben született gyerkőcünk lesz :))

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?