szerda, január 04, 2012

Lábadozás

Már karácsony előtt elért valami influenza bennüket. Remélem én most már zárom a sort családunkban. Már péntek óta rosszul vagyok. Hála Istennek nem volt lázam. De a többi tünet megvolt, fáradság, fejfájás, izomfájás, orrcsorgás, köhögés, gyengeség, légzési nehézség.
Ma itt gyönyörűen süt a nap, de nem voltam kint, kábának és erőtlennek érzem még magam. A gyerkek hagytak pihenni. Remélem holnapra jobban leszek (péntek óta reménykedek a holnapban). Volt időm egy kicsit olvasni is, hisz sokszor csak feküdtem. Nem is hittem, hogy ilyen hosszan leverheti az embert egy "kis" légúti fertőzés, vírus. Örülök, hogy a gyerekek látszólag könnyebben átvészelték sorban ezt a vírusos valamit. Jó, hogy nem egyszerre betegedtünk le. Így sorba meg lassan két hete mindig (nagy)beteg valaki a családból.

Egyszerű, nyugodt évkezdésünk volt. Én gondolkodni is alig tudtam. Igyekeztem pihenni.
Vendégeink is voltak. Sógórnőm elszórakoztatta a gyerekeket, akik nem számíthattak lerobbant szüleikre. Nem is tudom, mi lett volna itt nélküle, kisebb bolondok háza.  Sógoromék pedig érezhetően gyógyító hatással voltak lábadozó férjemre. Itt voltak a szomszédban Zsolték is, aki tehette Kláriéknál szilveszterezett. Olyan ritkán találkozunk többen a családból, úgyhogy minden betegség ellenére azt hiszem emlékezetes lesz ez a szilveszter, a találkozások, beszélgetések miatt. Nem is kell olyan sok a boldogsághoz. Csak kedves, szerető emberek.

Szilveszterkor kaptam egy kölcsön egy könyvet. Olyat amilyenről eddig azt hittem, hogy nem szeretek olvasni. De mégis tetszett.
June Strong: Éva éneke Viaţă şi sănătate Kiadó 2011
Az történet a régi időkben játszódik, még az özönvíz előtt. Nagyon tömör és rövid a bibliai információ erről az időről. Milyen lehetett az élet Ádám és Éva után, amikor a gonoszság olyannyira elhatalmasodott a Földön, hogy Isten elhatározta, özönvízzel pusztítja el a földet? A könyv egy elképzelés. Pihentető olvasmány beteg napokra.

2 megjegyzés:

  1. Remélem, mostmár egészen meggyógyultál és jól vagytok mindannyian! Mi is nagyon egyszerűen ünnepeltünk itthon, nyugisan. Kívánok nektek az új évben sok áldást, kegyelmet és egészséget!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük. Most már jobban vagyunk. Várjuk a havazást.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?