péntek, október 28, 2011

Gyerekkoromban mamámnál kezemebe került egy régi kis könyv, Fanny J. Crosby életéről. A történet szép és érdekes volt, de azt hiszem csak később értettem meg ki is volt Fanny Crosby.

A napokban egy újabb énekét ismerhettem meg. Leírom a szövegét magyarul az énekeskönyvből.

Jézus híven vezet engem;
Lelkem mit kívánhatsz még?
Mért nem bízol kegyelmében?
Nála kész a segítség!
Békét, nyugtot nyer a lelkem, 
Hogyha Jézust követi,
/: Súlyos, kínzó szenvedésem
Egyedül Ő enyhiti! :/

Jézus híven vezet engem;
Segít bajban, szükségben.
Sötét völgyön átvezérel, 
Táplál életkenyérrel.
Hogyha megremeg a léptem,
Szomjas lelkem eleped,
/: Kősziklából fakaszt nékem
Életadó friss vizet. :/

Jézus híven vezet engem;
Ó mily nagy e kegyelem!
Atyám égi otthonában
Helyet készített nekem.
Majd ha mennybe száll a lelkem,
Fönn az égi trón előtt
 /: Örök hálával dícsérem,
Hűségéért áldom Őt. :/




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?