csütörtök, június 16, 2011

Színek, formák, alakok

Az elmúlt napokban szántam egy kis időt két (számomra) érdekes könyv átlapozásához.
"Találd meg a színeidet!" (hölgyeknek) és "Találsd meg a stílusodat" (férfiaknak).
Úgy érzem ez nekem nagy segítség. Családomban a ruha, az öltözködés nem tartozott a fontos dolgok közé. Tiszta és rendes ruhákba járattak. Mire felnőttem a kényelmes ruhákat kedveltem. Nem szerettem vásárolni ruhákat, inkább bementem egy könyvesboltba, mint egy ruhásüzletbe. De ruhát azért néha kellett vásárolni. De milyet? Olyan nehezen találtam nekem tetsző, kényelmes ruhát, lehetőleg nem műszálasat. Nem igazán tudtam mi áll jól nekem. Persze azért volt ami első látásra megtetszett. Nem tudtam, miért. De nem is szántam sok időt, hogy a divat terén műveljem magam. Még nehezebb volt aztán a férfiruha vásárlás. A gyerekeken tapasztalom, hogy ami az egyiknek jól állt, a másinak már nem áll olyan jól. Közben olvastam a évszakelméletről. Ez már segített egy kicsit.
A fenti könyvek még ennél is részletesebbek, eligazítást adnak, kinek mi áll jól haj, szem, bőr, alak, stílus  szerint.  Persze nem áll módómban egyből átalakítani a ruhatáram, de jobban figyelhetek mit vásárolok ezután és a meglévőket hogyan veszem fel vagy mit nem veszek fel. Nem kell sok ruha, elég ha megfelelő a ruhatár, amit jól lehet kombinálni. Remélem sikerül lassan javamra változni, sok pénz, idő és energia befektetése nélkül. Mert azért számít a külső megjelenés is. Van akinek ehhez nagyon jó érzéke van. Akinek nincs meg tanulhat.
Egy fontos irányelv hölgyeknek: Semmiféle ruha ne érjen ott véget rajtad, ahol a legszélesebb vagy, mert oda vonzza a tekintetet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?