szerda, december 29, 2010

Szép

a tél. Pedig mióta megjött a hideg a tavaszt várom. Nem szeretem a hideg szeles napokat. De most minden olyan szép! Ez a hó gyönyörű. A város is sokkal szebb így. A látszat...


... és ma újra gyerek lettem. Olyan jó, ha a gyerekeink lehetőséget adnak újra gyereknek lenni. Elmentünk szánkózni. A parkba van két kis dombocska vagy inkább halmocska. Kiváló szánkózásra, hisz itt a síkságon, bent a városban alig van lehetőség szabadon csúszni a szánkóval. S a két kicsi csak egyik szülővel volt hajlandó lesiklani. Nem kérleltettük sokat magunkat. Jót szánkóztunk kicsik-nagyok.
-itt az egyetlen alkalom, amikor a két lány együtt csúszott le.

4 megjegyzés:

  1. Tényleg elég csak ennyi, hogy "szép"! Én hegyekben nőttem fel és itt élek, szeretem a telet és valamennyi évszakot! Sokat szánkóztam(zunk) manapság is a gyerekekkel! Tudod mit szeretek még nagyon a télben: amikor leesik annyi hó, hogy elzár bennünket! A jó Isten megmutatja, hogy bekényszerít az otthonainkba, családtagjaink társaságában kell lennünk, megtanítja mindezt hogyan fogadjuk derűvel - hiszen így is, úgy is el kell fogadjuk, akkor már miért ne derűvel :o) Erika

    VálaszTörlés
  2. Erika, ezt olyan szépen megfogalmaztad!
    Anyósómék hegyekben laknak, szeretnénk oda is elmenni egy jót szánkózni valamikor a jövő év elején.

    VálaszTörlés
  3. nekem ezert is hianyzanak a szilagysagi hegyek, dombok...

    VálaszTörlés
  4. pedig neked még nem is kell három gyereket húzni a szánkón :)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?