kedd, május 04, 2010

Kába nap


Az éjjel úgy hajnalig fent ültem, próbáltam a végére érni a dolgozatomnak. Még van írnivalóm, de holnap el akarom vinni a tanárhoz. Reggel nagyon kába voltam, no és a türelmem is inkább türelmetlenség volt. Alig készültem el egy nagyon egyszerű ebéddel... Olyan fáradt vagyok, hogy aludni sem tudok és állandóan ennék :D. Így ma délután a Marikánál nem rég olvasott vers jutott eszembe:
HISZEN KÖZÖTTÜK ÉLEK
Bocsásd meg
ezt a napomat Uram!
Fénytelen szemem,
rossz kedvem és türelmelenségem,
fáradságom,és a sok határozatlanságomat,
bocsásd meg!
Ne büntess másokat tovább velem,
Emeld föl arcomat,
s újból megfényesitve szivem,
nézz rájok általam
örömmel és szeliden!
Fordisd javukra életem!

3 megjegyzés:

  1. tetszik ez a vers... hat biztos nem konnyu, de tarts ki... en is nagyon varom a vakaciot.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klassz ez a kép rólad. És a profilkép is. Szép vagy.

    VálaszTörlés
  3. Köszi, de kedves vagy! :)
    Bár arra gondoltam, nem felismerhető, azért is vágtam ki.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?