hétfő, május 17, 2010

itt a tavasz még sincs tavasz

Olyan hideg van! Nálunk itthon beindult a fűtés is egy kicsit. Az ég szürke, lent minden vizes, a szél meg csak úgy cibálja a fákat. Micsoda idő!

Szombatra gyerekek nélküli kimenőt szerveztünk magunknak, ha már Eszti meghívott az OO konferenciára. Hosszú napunk volt, hajnalban keltünk és indultunk, éjfél után értünk haza. Hogy mennyi akácfa ligetet láttunk! Micsoda akácillat volt reggel korán a parkolóban, ahol megálltunk egy kicsit pihenni!


Budapestből kb. ennyit láttunk. 

A bicskei imaház nagyon szép! Kintről és bentről is. A konferencia pedig nagyon tetszett. Jók voltak az előadások. Rövid volt, sűrített, bár a végén úgy éreztem, még lenne miről beszélgeteni.

S hogy üres kézzel mégse jöjjünk, vettünk a kicsiknek egy Bartos Erika versekkönyvet: Bárányfelhők. Nagy sikere van. Mindenki kiolvasta, felolvasta, meghallgatta. És újra és újra felolvassuk. Kézről kézre jár. A két kicsi egymás kezéből veszi ki. Nekem is jó, amikor valamelyik az ölembe ül és kéri olvassak neki :). Újra egy könyv, amit érdemes volt megvenni.

Szívesen bementem volna még egy rendes könyvesboltba (a fentit a tescoban vettük) , remélem következő magyarországi utunk alakalmával arra is sor kerül. 

4 megjegyzés:

  1. Láttam Mariannál az oo-s konferencia képet, és bár nem bírtam elhinni, biztosra vettem, hogy téged látlak a képen. Azért örülök, hogy kiderült, hogy nem vagyok megzavarodva :)

    VálaszTörlés
  2. :D
    Na én nem állok ilyen jól az emberek felismerésével. Róla csak ma fedeztem fel, hogy ismerem a blogvilágból.

    VálaszTörlés
  3. Legközelebb, várunk szeretettel benneteket Szentendrére, van bőven könyvesbolt, antikvárium, és a város is nagyon szép, én legalábbis nagyon szeretem!

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?