péntek, május 21, 2010

Gondoltam én mostanában

hogy nem rossz, ha az embernek van egy kicsi kertecskéje...

Tegnap kaptam egy cserép finom sóskát anyukámtól. Szertem a sóskát nyersen is. Emlékszem mikor gyerekként falun nyaraltam, sokszor téptünk sóskalevelet. A levest is szeretjük. Ebben a cserépben nem terem egyszerre egy levesnek való. De majd eszegetek, ha étkezések közt ehetnékem támad, sokkal egészséesebb, mint az egyéb rágcsálnivalók (nem hízlal). És jó lesz levesekbe néhány levél savanyítani.Remélem megfelelő módón sikerül gondozni, bírja ki legalább télig. Mert állítólag egész évben szedhetek róla sóskát.

Most pedig megyek sóskalevest főzni (persze nem ebből).

1 megjegyzés:

  1. a soskaleves igazi finomsag. a hanyos idoszakomban volt hogy ket hetig soskalevest ettem margarinos kenyerrel :))

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?