szerda, április 28, 2010

Nemrég

egy román nyelvű hordozós blogon, egy játékban nyertem egy mei tai-t.  Nem szoktam ilyen írj egy véleményt, megjegyzést, mert jutalmat sorsolunkon vagy egyéb blogos játékban részt venni, tehát nyerni sem. De most, mivel szeretek hordozni és nem ártana kipróbálni (most amíg nem késő) a mei tait is, hát  írtam én is egy megjegyzést. Mikor szóltak, hogy enyém lesz a mei tai, hát... örültem, de csak úgy, hogy hiszem, ha kezemben  lesz, hisz ennek azért ára van. No és ma megjött a mei tai. Kétszínű,  egy lányos és egy fiús oldala van. Majd megmutatom, ha használom. Most gyorsan kimostam, hogy holnaptól gyakoroljam a megkötést. No, hát ilyenek is vannak. Tetszik, hogy olyan kicsi, jóval kisebb, mint a kendő. Jó lesz majd a nyáron, főleg ha két gyereket kell hordani, hisz ha a hegyekben hosszabb sétára megyünk Csenge biztos felhízelgi magát valaki hátára.

1 megjegyzés:

Mi a te véleményed?