szerda, január 27, 2010

Rábukkantam egy érdekes

-cikkre
-oldalra

Tegnap a hotnewson találtam egy érdekes interjút. Talán már említettem, hogy nincs tévénk, így az elmúlt tíz évben erről "lemaradtam". Ezt cseppet sem bánom, nem érzem hiányát a sok reklámnak, sem annak, hogy napi programom a tévéműsorokhoz igazítsam. Lehet szép és érdekes az élet tévé nélkül is. Igaz, lemaradok néhány érdekes infóról, de attól nem áll meg az élet, s a neten is sok minden elérhető (mégsem tudom rávenni magam online tévézésre). Így én most fedeztem fel Vujity Tvrtko-t, a tegnap olvasott intrejú által. A könyveire is rákerestem, volt amelyikből lehetett olvasni pár oldalt. S a weboldalát is megtaláltam. Megnéztem pár videót. Érdekes... elgondolkodtató.

2 megjegyzés:

  1. Köszi az interjút! Én már egy ideje rákattantam és örülök, hogy románul is megjelent a könyv!

    VálaszTörlés
  2. Olvastad már valamelyik könyvét?

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?