vasárnap, január 24, 2010

... kis nyulacska...

Felfedeztük Balázzsal is a gyerekdalokat annapetiésgergő oldalán. És amikor a kisnyulacskás dalt hallgattuk nekem eszembe jutott, hogy hallottam átdolgozva, s már a gondolattól nevetősre állt a szám, mert nevetve hallgattuk (mi felnőttek) amikor felfedeztük. Ezért ma újra megkerestem. Kérem, komoly felnőttek ne nézzék meg, azoknak csak a gyerekeknek való verziót ajánlom innen: http://www.annapetiesgergo.hu/ismert_gyerekdalok/hovamegyte.htm


És még egy:

3 megjegyzés:

  1. mi nem győzzük eleget hallgatni, a gyerekek is fújják ...

    VálaszTörlés
  2. Nem halagum még a gyerekekkel, nem is gondoltam rá. Lehet kipróbáljuk.

    VálaszTörlés
  3. :)) én ezt hallottam és láttam élőben Kiskőrösön egy ifitalálkozón.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?