szombat, december 26, 2009

Nem rólam?

Már amikor először hallottam tetszett a cím. A nyáron meg is vettem a hódmezővásárhelyi református könyvesboltban. Azóta itt várt a polcon, hogy elolvassam.

Max Lucado: Az élet nem rólam szól c. könyvét (KIA, 2007) olvastam tegnap és ma, miután az elmúlt napokban többször is eszembe jutott a könyv címe. Mert ha nem is mondtam ki, nem ezekkel a szavakkal futott át rajtam a gondolat, de ott volt, hogy szeretném, ha az élet rólam szólna. Na, nem az Élet, de az én kis apró életem. Mi másról is szólna? Hát nem enyém a főszerep? Végül is nekem kell jó legyen, tetszedjen. Ezt én alakítom magamnak. Az én életem mi másról is szólhatna? Jó, tudom a szép szövegeket, amiket magam is komolyan gondoltam. De mikor? S mi lett azóta?
Úgy vettem kezembe a könyvet, hogy tudtam, újra szemléletváltásra van szükségem. Mert az élet nem rólam szól. Akár tetszik akár nem. És ez így van jól.
Nagyon jó, gondolatébresztő, olvasmányos könyv.

4 megjegyzés:

  1. Szeretem Max Lucado konyveit. Es ja ezzel megkuzdunk naponta, mert nem konnyu feladni az EN-t, mert emberileg az elet rollunk szol, korulottunk forog, vagyis szeretnenk es sokszor ugy errezuk.Vagy ha nem errezuk akkor faj, akkor kikerjuk magunknak teszunk rolla hogy korulottunk forogjon.
    Naponta megfesziteni magam, nem nem konnyu, de Lehetseges Istennel.

    Szolgalok vagy szolgaljanak engem.....szivem szerint a masodikat valasztanam, mennyivel jobb, kenyelmesebb...viszont aki nagy akar lenni az szolgaljon.

    Ja Jezus szemszoge mennyire nem egyezik ezzel a mai vilag tanitasaival.

    Piri

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszik amit eddig Max Lucadotól olvastam. Magyarul kevés könyve jelent még meg, Most fedeztem fel egy román kiadót, ami több könyvét is kiadta románul. MAjd olvasom románul...

    VálaszTörlés
  3. A KIA kiadó eddig 6 könyvet adott ki Max Lucadótól:
    Max Lucado könyvek

    VálaszTörlés
  4. Köszi. Hármat még nem olvastam ezek közül.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?