csütörtök, december 10, 2009

Már nagyon rég,


mikor még nem voltam férjezett, hallottam erről a könyvről és szerettem volna elolvasni, de nem sikerült megszerezni.
Nemrég, mint antikvár könyvet találtam rá.
Nem mondanám, hogy olvasmányos, mégis, mivel érdekelt a téma, pár nap alatt kiolvastam. J. Carl Laney : A válás mítosza (Baptista Kiadó, 1996).
A szerző sorbaveszi mit ír a Biblia a válásról, házasságról, újraházasodásról.
Egyszerű, világos, egyértelmű. Úgyanakkor nem hinném, hogy népszerű nézeteket vall. De számít ez?

Ezen túl, elgondolkodtató. Nem a könyv, hanem a családok helyzete. Közben rákerestem és elolvastam több egyház hitvallásában mit írnak a házasságról, válásról, újraházasodásról.
...elmélet és gyakorlat... a valós élet... az isteni elv, törvény és a jézusi könyüörület, ami azért nem teszi semmisé Isten elgondolását a házasságról...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?