szerda, december 09, 2009

Köhögésre

Sárosdi Virágnál találtam egy receptet, házi köhögési szirop. Tegnap elkészítettem, csak fél adagot. Hmm, nagyon finom. Csenge kérte is, hogy töltsek a poharába. Mondtam, hogy nem pohárral, kiskanállal fogyasztjuk. Rémségesen édes, de nagyon finom. Cukor, méz és kakukkfű van benne, no meg víz. Biztos, mert én készítettem. Még ha nem lenne is hatása, érdemes próbálkozni vele, egészségesebb mint a boltból vett karamella, és finomabb. Növénykivonatos köhögési szirop. Köhögéskor szoktam főzni a gyerekeknek kakukkfű (románul cimbrişor) teát, de nem szerették az ízét. Így viszont nagyon finom. Amúgy tudatában vagyok, hogy a cukor nem egészséges, de csak kiskanállal fogyasztjuk (azt nem mondom meg, egyszerre hánnyal s hogy hányszor naponta- de még nem volt túladagolási tűnetünk). És nem is köhögünk már annyit.

Közben elővettük a sófúvó gépet is, amit pár évvel ezelőtt Parajdon vettünk, csoda jó román gyártmány, így éjjel sós levegőt szívunk, ami megint nagyon jó hatással van orrcsorgásra, köhögésre.

4 megjegyzés:

  1. ezt mi is próbáltuk és jónak tűnik :)

    VálaszTörlés
  2. a szirup, a gépet nem ismerem:)

    VálaszTörlés
  3. a gep is jo szerintem:) mi is hasznaltuk ket evig osztol tavaszig, most meg nem kerult elo... hala Istennek!

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?