kedd, szeptember 29, 2009

Ezek a böngészők!

Szeretem az Opera böngészőt, mert megszoktam és mert olyan szépen rendezve tárol nekem sokszáz oldalt, gyors is...
... csak pl. nem hozza be  "rendszeres olvasók"-at, se nálam, se más blogján. Nincs is ezzel semmi gond, hisz a legtöbb bologot a Readeren olvasom (és mit sem tudok arról, ha megváltozott a sablon vagy megjelent az oldalon egy jó link), viszont, amikor nagy-nagy ritkán be akarom jelölni magam olvasónak, hát ez sehogy se megy. Ki kell nyissak egy másik ritkán vagy egyáltalán nem használt böngészőt... Pedig nagyon szeretem a megszokott dolgokat. Az idén rájöttem, hogy az utazás sem tartozik a kedvenceim közé, és meg tudom érteni Marton Lili Jutka nagymamáját (a "Jutka a nagyvilágban"-ból) aki ki nem álhatta az utazásokat. Tehát, most a másik böngészővel, ami nagyon lassan megy,  be fogom jelölni magam ezen a blogon, amiről azért maradtam le, mert readeren keresztül olvasom másnak a blogját.

5 megjegyzés:

  1. Én is Readerben olvasok, én is Operát használok, de mikor belépek a blogra, az irányítópultnál jelzi, hány rendszeres olvasó íratkozott fel, ha arra rákattintok, listázza is. Viszont tényleg, ha én akarok valakit bejelölni, akkor Firefox-ot kell használnom. Mert lusta vagyok, csak akkor jelölök vissza valakit, mikor már több bejelölendő is összegyűl. Az Operát amúgy szeretem, és csak ezért nem fogok változtatni.

    VálaszTörlés
  2. Milyen jó, hogy eleve Firefoxot használok.

    De a GReader néha kifagy egy-egy feednél. Most szóltak ketten is, hogy napokig nem frissültem a GReaderben. És az is zavaró, hogy most amikor karbantartottam a feliratkozásaimat (minden blogot kikattintottam, hogy élőben megnézzem), több mint 10 blog megszűnt és ez a GReaderben egyáltalán nem látszott... :o(

    VálaszTörlés
  3. Meg kell nezzem kozelebbrol, mi baja az Operanak a rendszeres olvasokkal (meg egyebekkel is). Egyszer mar rakerestem egy kicsit, azt talaltam, hogy az ev elejen tenyleg voltak valami problemak a GR-nel, de javitottak. Hat ugy latszik, hogy nem latszik mindenkinel.
    En a munkahelyen a Firefox-al egyaltalan nem tudok a GR-bol olvasni; baloldalt mutatja az updateket, de mikor rakattintok, nem mutat semmit. Pedig a mostani legujabb verziot hasznalom.

    VálaszTörlés
  4. Jártam már úgy, hogy egy blognak csak úgy hireteln behozta az elmúlt napokban olvasott bejegyzéseit, no, semmi sem tökéletes.

    VálaszTörlés
  5. en mindig reloadolok, mielott egyaltalan nekifognak blogot olvasni. :)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?