péntek, szeptember 18, 2009

Egy kolleganőm

adta az ötletet, vagy inkább saját tapasztalatát, hogyan segítsek magamon amikor szoptatás alatt a hormonok játszanak velem. Nehéz napokon jó segítség a kálciumbevitel növelése, no persze nem tej által (aminek a hatékonysága vitatott), hanem valami étrendkiegészítő formájában.
Meg is találtam, azt ami nekem tetszik és bevált, egy pezsgőtabletta, tartalmaz kálciumot, magnéziumot, C vitamint, B vitaminokat. Csak egy gondom van vele, ez is aszpartamot tartalmaz. Megint az aspartam! Az utóbbi időben figyeltem a gyerekeknek felírt sziropokat (orvosságokat), azok is mind tartalmaznak aszpartamot. E nélkül már nem lehet!? Tudom vannak cukorbetegek, akiknek nem ajánlott cukorral édesített gyógyszert fogyasztani, de ezért mindenkinek aszpatamot kell adni? Persze tudom, hogy kis adagban nem halálos azonnal. De akkor sem tetszik.

2 megjegyzés:

  1. A pezsgőtabletta is csak üzleti fogás, tudomásom szerint. Szinte semmi nem szívódik fel az ígért vitaminokból a szervezetbe, a vizelettel eltávoznak. Kiábrándító, tudom. Bocsi. :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, nem szoktam használni, de most ez úgy érzem segít, tényleg jobban vagyok, de ki kell próbáljam a kálciumotvalami olcsóbb és egyszerűbb formában.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?